Firma FICEK ANNA


 Serwer sieciowy Pure IP-PBX KX-NSX1000 Panasonic 



Telefony
Centrale, serwery VoIP:
  KX-NSX2000NE
  KX-NSX1000EX     
    Akcesoria i karty
    Call Centre
  KX-NSV300CE
  KX-NS1000NE
  KX-NS700NE
  KX-NS500NE

Historia przeglądania:
KX-NSX1000


 Serwer sieciowy Panasonic KX-NSX1000
  Powiększenie
 KX-NSX1000EX - Serwer SIP integrujący technologie VoIP, DECT, ISDN oraz aplikacje CRM
    Wszechstronny i niezawodny serwer sieciowej komunikacji udostępniający komponenty Unified Communication, integrujący usługi i aplikacje sieci IP, umożliwiający korzystanie z rozwiązań komunikacji VoIP zarówno stacjonarnej, jak i mobilnej
  • Idealny dla wieloodziałowych firm, biur oraz urzędów i delegatur wykorzystujących usługi VoIP
  • Obsługa do 1000 użytkowników i do 640 SIP Trunk
  • 3 klasy użytkowników
    • podstawowy - basic
    • mobilny - mobile
    • zaawansowany - advanced
  • Aktywowane licencje dla 50 użytkowników klasy "Basic"
  • Wbudowany serwer usług CTI dla klientów aplikacji Communication Assistant
  • Współpracuje z aparatami SIP serii KX-HDV (KX-HDV130, KX-HDV230, KX-HDV330, KX-HDV340, KX-HDV430, KX-HDV800) oraz KX-TGP600
  • Integracja z aparatami systemowymi IP serii KX-NT5xx i KX-NT6xx (KX-NT543, KX-NT546, KX-NT551, KX-NT553, KX-NT556, KX-NT560 oraz KX-NT630 i KX-NT680)
  • Współpraca z wideodomofonami SIP KX-NTV150 i KX-NTV160
  • Możliwość obsługi do 1000 użytkowników przy zachowaniu pełnej integralności funkcji i usług w sieci systemów KX-NS1000, KX-NS1000G, KX-NS700, KX-NS500
  • Możliwość stosowania bram w postaci zintegrowanych systemów KX-NCP500, KX-NCP1000, KX-TDE100, KX-TDE200, KX-TDE600, KX-TDA100, KX-TDA100D, KX-TDA200 i KX-TDA600 oraz modułów rozbudowy KX-NS1020
  • Wbudowany serwer aplikacji CTI dla klientów aplikacji Communication Assistant z aktywowanymi licencjami Operatora konsoli dla 8 użytkowników
  • 3 porty komunikacyjne LAN i Maintenance z funkcją mirroring (1000Base-T)
  • Wbudowany Media Gateway?
  • Wbudowana obsługa Call Centre
    • różne metody dystrybucji połączeń dla różnych grup w różnych porach dnia
    • rozbudowane scenariusze obsługi połączeń oczekujących z informacją o przewidywanym czasie oczekiwania na odbiór
    • kolejkowanie połączeń
    • informacja o liczbie osób w kolejce
    • połączenia VIP? (obsługa "bez kolejki")
    • wylogowanie/zalogowanie pracowników ręczne/automatyczne/zdalne
  • Statystyki i raporty pracy Call Center przez wbudowany Serwer Raportów ACD? z bazą danych na 1200000 połączeń
  • Wbudowana poczta głosowa
  • Wbudowana karta DISA? z możliwością importu plików .wav
  • Systemowe komunikaty głosowe w języku polskim z możliwością obsługi 8 wersji językowych jednocześnie
  • Funkcja odtwarzania przygotowanych plików jako źródła muzyki na podtrzymaniu
  • Wbudowany serwer DHCP, FTP, NTP, SMTP, IMAP4
  • Wbudowany klient SNTP, obsługa SysLog i SNMP
  • Wbudowana funkcja automatycznego trasowania najtańszych połączeń (ARS?)
  • Wbudowana funkcja równomiernej dystrybucji połączeń (UCD?)
  • Wbudowany system łączności bezprzewodowej DECT:
  • Inteligentny system obsługi połączeń przychodzących wspomagany funkcją CLIP?
  • Numery wielokrotne abonentów. Funkcje PDN? oraz SDN?
  • Funkcja automatycznej konfiguracji łącza ISDN
  • Wbudowana funkcja CLIP dla zewnętrznych i wewnętrznych linii analogowych
  • Rozwiązania dla Unified Communications:
    • Nagrywanie rozmów telefonicznych? (na żądanie lub automatycznie)
    • Dostarczanie głosu i faksów na e-mail
    • Odtwarzanie wiadomości głosowych i nagrań oraz przeglądanie faksów z poziomu MS Outlook
    • Możliwość współpracy z NAS
  • Rozbudowany system raportowania pracy (raporty wg podanego harmonogramu lub na żądanie, przesyłane e-mailem, drukowane lub z możliwością eksportu danych)
  • Usługi faksowe bram:
    • Detekcja sygnału faksowego
    • Serwer faksu Super G3
    • Wsparcie dla protokołu T.38 po stronie IP-Trunk oraz IP-Ext
    • Faks to mail
    • Desktop faks
  • Integracja z aplikacjami CRM
    • ACT! Professional and Premium
    • GoldMine
    • Lotus Notes
    • Maximiser
    • Microsoft Dynamics CRM
    • NetSuite
    • SageCRM
    • Salesforce
    • Tigerpaw CRM
  • Systemowa książka telefoniczna na 64000 wpisów (5000/tenant)
  • Blokowanie połączeń wychodzących i restrykcje
  • Możliwość pozostawienia informacji o wiadomości
  • Optyczna sygnalizacja pozostawionej wiadomości
  • Możliwość powiadomienia zajętego abonenta o połączeniu
  • Konferencje jednoczesne: 85*3-stronnych do 32*8-stronnych, wbudowany mostek konferencyjny? dla 32 uczestników
  • Obsługa urządzeń zewnętrznych (domofon, czujnik, przekaźnik, źródło muzyki, system przywoławczy)
  • Port USB do współpracy z układami zasilania awaryjnego (UPS) i archiwizacji danych
  • Możliwość instalacji trzech kart procesorów VoIP
  • Łatwa zmiana numeracji telefonów wewnętrznych i funkcji
  • Możliwość sieciowania central (OneLook, QSIG: IP, ISDN) oraz tworzenia ujednoliconej komunikacji w sieci serwerów VoIP serii KX-NS
  • Rozbudowane raporty pracy serwera?
  • Raporty taryfikacji - z połączeń wychodzących, przychodzących i nieodebranych (bufor na 160000 połączeń)
  • Programowanie i zarządzanie przez przeglądarkę internetową
  • Możliwość postawienia, powieszenia lub instalacji w szafie 19"
  • Pobór mocy: 50W
  • Aktualna wersja oprogramowania? - 5.300.053 (wydanie: marzec 2021)
  • W zestawie: jednostka główna (z kartą CPU), wieszaki do szafy 19", uchwyty do montażu na ścianie ze śrubami, dokumentacja dla użytkownika, E-gwarancja (2 lata?)
  • Wymiary (szer.*dług.*wys.): 340*430*88 mm (2U), waga: 5,1 kg

Podana specyfikacja dotyczy najnowszej wersji oprogramowania
Sprawdź firmę, z którą współpracujesz. Czy instalator posiada potwierdzenie swojej wiedzy i umiejętności?
Nasza firma posiada wszystkie autoryzacje i certyfikaty Panasonic na projektowanie, dystrybucję, instalacje i serwis wszelkich systemów telekomunikacyjnych Panasonic
Aktualizacja:
04-02-2022
Rozpoczęcie sprzedaży - wrzesień 2016
Serwer telekomunikacyjny KX-NSX1000 dostępny jest w sprzedaży wysyłkowej. Zapytaj o aktualną cenę.
Produkty powiązane:  KX-HDV800, KX-NS0110, KX-NS0111, KX-NS0112, KX-NS0154, KX-NS1000G, KX-NSX2135, KX-NSX2136, KX-NSX2137, KX-NSX2138, KX-NT543, KX-NT546, KX-NT551, KX-NT553, KX-NT556, KX-NT560, KX-NT630, KX-NT680, TG100, TG200, TG400, TG800, W610W, W611W

FICEK ANNA
44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1 (boczna J. Śliwki)
tel. 32 33 04 911
faks 32 23 42 666
Kliknij tu i zadzwoń za darmo
e - mail: kontakt z nami

Katalog PanasonicPoczątekO firmieSerwisDojazdPROMOCJE

Obowiązuje zakaz kopiowania - opracowanie stanowi własność firmy FICEK ANNA