bez dodatkowego zewnętrznego serwera*1 - serwerem jest centrala
z zewnętrznym serwerem - większa wydajność oraz dodatkowe możliwości sieciowe
Udostępnia na ekranie komputera informacje informacje dotyczące połączeń telefonicznych: przychodzących, wychodzących, odebranych, nieodebranych
Umożliwia sprawdzenie obecności i dostępności współpracowników
Ułatwia dostęp do funkcji telefonu i systemu
Wygodna praca z bazą danych kontaktów
Zwiększa komfort i wydajność pracy agentów Call Centre
Wygodna obsługa połączeń i grup konferencyjnych
Integracja z kamerami IP i domofonami Panasonic?
Integracja umożliwia użytkownikom odbieranie połączeń domofonowych oraz otwieranie drzwi po uprzednim sprawdzeniu obrazu korytarza.
Wspierane kamery IP Panasonic: serie KX-HCM, BL-C.
Wbudowany w aplikację moduł Voice Mail Assistant?, który integruje serwer komunikacyjny z procesorem głosowym (KX-TVM50lub KX-TVM200)*1, pozwala m.in. na:
Nagrywanie rozmów: automatyczne lub na żądanie
Przeglądnie i obsługę z poziomu komputera listy nagranych wiadomości
Oddzwanianie do osoby, która pozostawiła wiadomość
Przesłuchiwanie wiadomości ze zmianą szybkości odtwarzania
Przeskakiwanie lub cofanie odtwarzania o 4-sekundowe fragmenty nagrań
Przesłanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej (plik .wav)
Eksport nagrań do komputera
Zmianę ustawień skrzynki głosowej
Współpraca z książką adresową programu MS Outlook?
W programie Microsoft Outlook pojawia się nowy pasek narzędzi "Panasonic PBX" zawierający dodatkowe przyciski "Wybierz", "Odbierz" i "Rozłącz", których użycie pozwala na kontrolę połączenia bezpośrednio z tabeli kontaktów.
Informacja o nieodebranych połączeniach
Wbudowana funkcja Chat
Możliwość eksportu historii połączeń do pliku CSV
Praca w jednym z czterech trybów:
Basic Express - zaawansowane wsparcie komunikacji dla pracowników biurowych i zdalnych
Pro - dodatkowo, większe zasoby danych, obsługa grup
konferencyjnych oraz wizualna prezentacja w czasie rzeczywistym dostępności współpracowników
Supervisor - kontrola i zarządzanie zespołami, monitorowanie aktywności i wydajności pracowników
Operator - obsługa wielu jednoczesnych połączeń, zarządzanie ruchem telefonicznym, możliwość zmian ustawień aparatów wewnętrznych (np. przekierowań, komunikatów o nieobecności, blokad)
Cecha
Basic Express
Pro
Supervisor
Operator Console
Network plug-in
Status kontaktu
po wskazaniu
na bieżąco
na bieżąco
na bieżąco
-
Liczba kontaktów
10
1000 2000
1000
1000
-
Historia połączeń
10
1000
1000
1000
-
Logowanie do grupy ICD
nie
tak
tak
tak
-
Modyfikacja
przycisków funkcyjnych
nie
tak
tak
tak
-
Monitorowanie, dołączanie się,przejęcie połączenia
Wspierane systemy: Windows XP SP2, Windows Vista Business (32-, 64-bit), Windows 7 (32-, 64-bit), Windows 8, Windows 10
Dostępne wersje językowe oprogramowania: polska, angielska, chińska, chorwacka, czeska, francuska, hiszpańska, holenderska, niemiecka,
portugalska, rosyjska, ukraińska, węgierska, włoska.
Aktualna wersja oprogramowania: 5.1.0.3 (wydanie: wrzesień 2020)
Nasza firma posiada wszystkie autoryzacje Panasonic na projektowanie, instalacje i serwis systemów telefonicznych Panasonic serii KX-TDE,KX-NCP,KX-NS,KX-NSXi KX-NSV
Bezpłatna licencja Basic Express jest bezterminowa; Pro, Supervisor i Operator Console jest 60-dniowa i zawiera dodatkowo licencję na IP-Softphone KX-NCS8100