Historia przeglądania: | KX-NCP500X |
|
KX-NCP500XNE - Serwer łączący telefonię tradycyjną, DECT, VoIP i usługi CTI- Wersja centrali KX-NCP500, która standardowo wyposażona jest w kartę 2 łącz ISDN BRI oraz 4 porty DHLC?
Digital Hybrid Line Circuit: Port wewnętrzny, który wyposażony jest w dwa obwody: analogowy, do którego można podłączyć dowolne urządzenie analogowe (telefon, faks, modem) oraz cyfrowy, pozwalający na podłączenie dwóch niezależnych cyfrowych telefonów systemowych, anteny DECT lub procesora głosowego. |
- Idealne rozwiązane dla małych i średnich firm oraz urzędów i delegatur planujących wykorzystnie usług VoIP
- Możliwość instalacji 3+2 kart wyposażeń fizycznych oraz 4+4 kart wyposażeń wirtualnych (programowych)
- Wbudowany serwer usług CTI dla klientów aplikacji Communication Assistant z 240 aktywowanymi licencjami Basic Express
- Obsługuje łącza zewnętrzne:
- bezpośrednie linie operatorów SIP
- ISDN BRI (wewnętrzny, zewnętrzny)
- ISDN PRI (wewnętrzny, zewnętrzny)
- standardowe linie analogowe (odwrócenie polaryzacji, 16kHz, CLIP?)
Calling Line Identification Presentation: prezentacja na wyświetlaczu aparatu numeru osoby dzwoniącej lub nazwy, jeśli numer zostanie odnaleziony w książce telefonicznej. W niektórych bardziej zaawansowanych rozwiązaniach informacja o numerze osoby dzwoniącej może być wykorzystana przy określeniu kategorii połączenia (np. włączona zostanie charakterystyczna melodia dzwonienia) lub kierowaniu ruchem przychodzącym. Dla działania funkcji konieczne jest wysłanie tej informacji przez operatora telekomunikacyjnego. |
- sieciowanie IP
- Wewnętrzne porty typu: SLT-CLIP, AP, DP, XDP, DXDP, IP, SIP, IP-CS oraz ISDN
- Wszystkie przyłącza linii wewnętrznych i zewnętrznych typu RJ45
- Współpracuje z cyfrowymi aparatami systemowymi IP serii KX-NT3xx, KX-NT5xx oraz KX-NT400
- Obsługa do 128 wewnętrznych aparatów SIP 2.0
- Wbudowana obsługa Call Centre; dodatkowe statystyki i raporty przy pomocy stanowiska operatora (Supervisor?) aplikacji Communication Assistant
Supervisor monitoruje zalogowanych i wylogowanych agentów grup dystrybucji połączeń z możliwością zmiany ich stanu. Ponadto może uzyskać informacje o ilości aktualnie oczekujących połączeń w kolejce, czasie najdłużej czekającego połączenia, całkowitej liczbie odebranych połączeń przez grupę, ilości połączeń utraconych i ilości połączeń przeniesionych z grupy oraz o średnim czasie oczekiwania na odbiór połączenia. |
- Wbudowana uproszczona poczta głosowa SVM?
Simple Voice Message: Uproszczona Poczta Głosowa. Użytkownik systemu, reprezentowany przez numer wewnętrzny, dysponuje własną skrzynką wiadomości i może przekierować do niej połączenia przychodzące. Przekierowanie może nastąpić w przypadku zajętości/braku odpowiedzi albo zawsze, niezależnie dla połączeń przychodzących wewnętrznych i zewnętrznych. Użytkownik może przygotować własne komunikaty powitalne, niezależne dla każdej ze stref czasowych pracy centrali. Możliwa jest obsługa skrzynki wiadomości z własnego telefonu oraz z innych aparatów wewnętrznych i zewnętrznych. |
- Wbudowana karta DISA? z możliwością importu plików .wav
Direct Inward System Access - pozwala operatorowi systemu na nagranie komunikatów powitalnych, a abonentowi dzwoniącemu do firmy wybór żądanego numeru wewnętrznego (z aparatów z wybieraniem tonowym - DTMF). Dodatkowo w centralach cyfrowych usługa daje możliwość zdalnej zmiany niektórych cech własnego aparatu wewnętrznego, budowę wielopoziomowego systemu zapowiedzi na potrzeby wbudowanego w te centrale call centre oraz wykonywanie połączeń tranzytowych. Urządzenia serii KX-TDE, KX-NCP i KX-NS standardowo posiadają obsługę DISA, dodatkowo zintegrowaną z uproszczoną pocztą głosową. |
- Funkcja odtwarzania przygotowanych plików jako źródła muzyki na podtrzymaniu
- Wbudowany klient SNTP, obsługa SysLog i SNMP
- Dwa porty LAN
- Wbudowana funkcja automatycznego trasowania najtańszych połączeń (ARS?)
Automatic Route Selection: Funkcja dostępna we wszystkich centralach Panasonic, dzięki której na podstawie numeru wybieranego przez użytkownika, godziny realizacji połączenia i tabel taryf operatorów system automatycznie wybiera linie, na których opłaty są najniższe, bądź których użycie jest w danej chwili najbardziej uzasadnione. Może być również dodany lub modyfikowany prefiks operatora oferującego najtańsze połączenia. Funkcja szczególnie użyteczna przy podłączeniu do centrali bramkek GSM lub VoIP, przy liniach zewnętrznych centrali podłączonych do więcej niż jednego operatora lub przy wykonywaniu połączeń (np. międzymiastowych) z użyciem prefiksów różnych operatorów. |
- Wbudowana funkcja równomiernej dystrybucji połączeń (UCD?)
Uniform Call Distibution: Metoda przydzielania połączeń przychodzących dla aparatów wewnętrznych w grupie polegająca na równomiernym obciążeniu pracowników. Dodatkowo, w przypadku zajętości określonej liczby pracowników (lub wszystkich) istnieje możliwość ustawienia nowych połączeń przychodzących w kolejce wraz z odtworzeniem stosownych komunikatów. |
- Wbudowany system łączności bezprzewodowej DECT:
- Inteligentny system obsługi połączeń przychodzących wspomagany funkcją CLIP (identyfikacją abonenta dzwoniącego)
- Połączenia priorytetowe oraz typu VIP?
VIP: Jeśli w centrali utworzyła się kolejka połączeń czekających na odbiór i jednocześnie w kolejce do wolnego agenta znajdują się zidentyfikowane i wybrane osoby, to w przypadku zwolnienia się agenta połączenie trafi do wolnego agenta priorytetowo, przed innymi osobami czekającymi dalej w kolejce. Rozwiązanie stosowane przy obsłudze ważnych kontrahentów. Więcej informacji znajdziesz przy opisie Call Center. |
- Numery wielokrotne abonentów. Funkcje PDN? oraz SDN?
Primary Directory Number: odpowiednio zaprogramowany klawisz aparatu systemowego pozwalający na przyjęcie wielu jednoczesnych połączeń przychodzących. Często wykorzystywany przy konfigurowaniu konsol dyspozytorskich, stanowisk obsługi klienta lub recepcji. |
Secondary Directory Number: odpowiednio zaprogramowany klawisz aparatu systemowego pozwalający na odbiór połączeń przychodzących na inne aparaty. Najczęściej używany przy tworzeniu zestawów sekretarsko-dyrektorskich. |
- Funkcja automatycznej konfiguracji łącza ISDN
- Wbudowana funkcja CLIP dla wszystkich zewnętrznych i wewnętrznych linii analogowych
- Wsparcie dla transmisji faksów G3 i Super G3 przez łącza SIP, detekcja sygnału faksowego*1
- Możliwość dostępu użytkowników do funkcji z podglądem na wyświetlaczu LCD aparatu systemowego
- Komunikaty w języku polskim na wyświetlaczach aparatów systemowych (obsługa 5 wersji językowych jednocześnie)
- Systemowa książka telefoniczna na 8*1000 wpisów
- Cyfrowa integracja z systemem procesora głosowego Panasonic KX-TVM50 lub KX-TVM200
- Blokowanie połączeń wychodzących i restrykcje
- Możliwość pozostawienia informacji o wiadomości (abonenci wewnętrzni)
- Optyczna sygnalizacja pozostawionej wiadomości
- Możliwość powiadomienia zajętego abonenta o połączeniu
- Konferencje 10*3-stronne do 4*8-stronne, wbudowany mostek konferencyjny?
Mostek konferencyjny pozwala na zestawienie konferencji z udziałem abonentów wewnętrznych i zewnętrznych na trzy sposoby: 1 - organizator konferencji dołącza kolejnych dowolnych uczestników, 2 - organizator konferencji wywołuje grupę konferencyjną złożoną z określonej listy uczestników, 3 - organizator ustanawia konferencję, do której dołączają się uprawnieni uczestnicy. |
- Obsługa urządzeń zewnętrznych (domofony, dodatkowe dzwonki, przekaźniki, źródło muzyki, system przywoławczy)
- Centrala może zasilać aparaty podłączone do wewnętrznego łącza ISDN
- Łatwa zmiana numeracji telefonów wewnętrznych i funkcji
- Możliwość sieciowania central (QSIG: IP, ISDN) oraz tworzenia ujednoliconej komunikacji w sieci central - OneNet?
OneNet jest technologią ujednoliconej komunikacji (Unified Communication) opartą na wysoce zintegrowanej sieci central IP Panasonic klasy KX-TDE i KX-NCP w odpowiedniej wersji oprogramowania, umożliwiającą użytkownikowi sieciową pracę oraz wykorzystnie udostępnionych zasobów, zaawansowanych funkcji i usług systemu wspólnie z innymi abonentami, niezależnie od lokalizacji, w której się znajduje. |
- Możliwość pracy jako brama zasobów dla serwera KX-NS1000
- Raporty taryfikacji - z połączeń wychodzących, przychodzących i nieodebranych (komunikacja przez RS-232C lub LAN)
- Współpraca z bezpłatnym oprogramowaniem taryfikacyjnym Panasonic pracującym w środowisku www Call Accounting
- Możliwość postawienia, powieszenia lub instalacji w szafie 19"
- Pobór mocy: 26W bez aparatów systemowych, 47W z pełnym wyposażeniem
- Aktualna wersja oprogramowania? - 8.02
Jeśli potrzebujesz dokonać aktualizacji oprogramowania posiadanego systemu i uzyskać nowe funkcje oraz możliwości skontaktuj się z naszym serwisem |
- W zestawie: jednostka główna (z kartą CPU), pamięć SD 128MB, wieszaki ze śrubami, kabel zasilający, filtry ferrytowe, dokumentacja dla użytkownika, E-gwarancja (2 lata?)
W przypadku instalacji systemu przez naszą firmę lub współpracujących z nami instalatorów, bezpłatnie przedużamy gwarancję na sprzęt do 3 lat. |
- Wymiary (szer.*dług.*wys.): 340*430*88 mm (2U), waga: do 7 kg
- Porównaj tę centralę z nowymi systemami IP: KX-NS500 i KX-NS700
Podana specyfikacja dotyczy najnowszej wersji oprogramowania
Sprawdź firmę, z którą współpracujesz. Czy instalator posiada potwierdzenie swoich umiejętności? | | | |
Rozpoczęcie sprzedaży - luty 2010Platforma telekomunikacyjna KX-NCP500X dostępna jest w sprzedaży wysyłkowej. Zapytaj o aktualną cenę.
Produkty powiązane: |
KX-DT3XX,
KX-DT5XX,
KX-NCP0158,
KX-NCP1104,
KX-NCP1171,
KX-NCP1172,
KX-NCP1173,
KX-NCP1174,
KX-NCP1180, KX-NCP1188,
KX-NCP1190,
KX-NCP1280,
KX-NCP1290, KX-NCPS01, KX-NCS2010, KX-NCS2020,
KX-NCS2149,
KX-NCS2201,
KX-NCS2205,
KX-NCS2210,
KX-NCS2240,
KX-NCS2249,
KX-NCS2301,
KX-NCS2401,
KX-NCS2901,
KX-NCS2905,
KX-NCS2910,
KX-NCS2940,
KX-NCS2949,
KX-NCS3102,
KX-NCS3104,
KX-NCS3201,
KX-NCS3208,
KX-NCS3501,
KX-NCS3508,
KX-NCS3701,
KX-NCS3716,
KX-NCS3910, KX-NCS3990,
KX-NCV200,
KX-NS0131,
KX-NT3XX,
KX-NT5XX,
KX-NT400,
KX-TCA175,
KX-TCA185,
KX-TCA275,
KX-TCA285,
KX-TCA355,
KX-TCA364,
KX-TCA385,
KX-TDA0141,
KX-TDA0155,
KX-TDA0158,
KX-TDA0196,
KX-TDE0110,
KX-TDE0111,
KX-TVM50,
KX-TVM200 |
|
|
FICEK ANNA
44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1 (boczna J. Śliwki) tel. 323304911 faks 32 234 26 66
Kliknij tu i zadzwoń za darmo
e - mail: kontakt z nami
|
|