Firma FICEK ANNA


 Aplikacja Panasonic Call Accounting   


Telefony
Telefaksy
Centrale Panasonic:
  Aplikacje:
    Communication Assistant 
    Call Accounting           
Kserokopiarki
Projektory
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


Taryfikator połączeń telefonicznych
  • Call Accouting to prosty systemem billingowy przeznaczony do naliczania kosztów połączeń telefonicznych
  • Współpracuje z urządzeniami*1 Panasonic:
  • Pozwala administratorowi na łatwą i szybką analizę kosztów oraz kontrolę wydatków
  • Obsługa do 9 central jednocześnie: do ośmiu podłączonych przez LAN, jedna przez RS-232C 

     Serwer Panasonic Call Accouting
    Serwer Call Accounting

  • Elastyczna konfiguracja taryfikatora z możliwością eksportu i importu tabel:
    • Niezależne tabele taryf dla każdej centrali
    • Do każdej centrali można przypisać czterech operatorów z własnymi cennikami dla różnych typów połączeń
    • Możliwość podziału doby i dni tygodnia na strefy czasowe z osobnymi taryfami: normalna, ekonomiczna i szczytowa
    • Niezależne tabele świąt
    • Możliwość rozliczania sekundowego kosztów połączeń
  • Udostępnia na ekranie komputera za pomocą przeglądarki www informacje informacje dotyczące połączeń telefonicznych: przychodzących, wychodzących, odebranych, nieodebranych i wewnętrznych
  • Możliwość wyświetlenia dodatkowych informacji: alertów systemu, logowania pracowników, czasu oczekiwania na odbiór połączenia, wybrania numeru alarmowego lub braku reakcji na budzenie
  • Baza danych systemu na ok. 100 tys. wpisów
  • Eksport historii połączeń i rozliczeń do pliku CSV
  • Import listy kontaktów z aplikacji Communication Assistant Pro
  • Możliwość korzystania z wbudowanych filtrów
    • Rodzaj połączenia: wszystkie, wychodzące, odebrane, nieodebrane, inne
    • Data: przed ..., po ..., przedział czasowy
    • Numer wewnętrzny
    • Sekcja
    • Centrala
  • Wspierane systemy: Windows XP Pro SP2, Windows Vista Business, Windows 7
  • Dostępne wersje językowe oprogramowania: polska, angielska, francuska, hiszpańska, niemiecka, portugalska, rosyjska, ukraińska, włoska.
  • Aktualna wersja oprogramowania: 1.0.5.2
  • Aplikacja jest udostępniana nieodpłatnie przy zakupie nowej centrali Panasonic

 Panasonic Call Accouting
Panel klienta Call Accounting

Nasza firma posiada wszystkie autoryzacje Panasonic na projektowanie, instalacje i serwis systemów telefonicznych Panasonic serii KX-TDA, KX-TDE, KX-NCP, KX-NS i KX-NSX
Aktualizacja:
05-06-2017
*1 Istotna jest wersja oprogramowania systemu
W dostępności od października 2008.
Produkty powiązane:  KX-NCP500, KX-NCP500V, KX-NCP500X, KX-NCP1000, KX-NS500, KX-NS700, KX-NS1000, KX-NSX1000, KX-NSX2000, KX-TDA15, KX-TDA30, KX-TDA100, KX-TDA100D, KX-TDA200, KX-TDA600, KX-TDE100, KX-TDE200, KX-TDE600

FICEK ANNA
44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1 (boczna J. Śliwki)
tel. 32-330-49-11
faks 32-330-49-10
e - mail: kontakt z nami

Katalog PanasonicPoczątekO firmieSerwisDojazdPROMOCJE

Obowiązuje zakaz kopiowania - opracowanie stanowi własność firmy FICEK ANNA