|
Taryfikator połączeń telefonicznych
- Call Accouting to prosty systemem billingowy przeznaczony do naliczania kosztów połączeń telefonicznych
- Współpracuje z urządzeniami*1 Panasonic:
- centralami KX-TDA15, KX-TDA30, KX-TDA100D, KX-TDA100, KX-TDA200 i KX-TDA600
- platformami teleinformatycznymi KX-NCP500, KX-NCP500V, KX-NCP500X i KX-NCP1000
- systemami IP KX-TDE100, KX-TDE200 i KX-TDE600
- serwerami VoIP KX-NS500, KX-NS700, KX-NS1000
- serwerami sieciowymi VoIP KX-NSX1000, KX-NSX2000
- Pozwala administratorowi na łatwą i szybką analizę kosztów oraz kontrolę wydatków
- Obsługa do 9 central jednocześnie: do ośmiu podłączonych przez LAN, jedna przez RS-232C
Serwer Call Accounting
- Elastyczna konfiguracja taryfikatora z możliwością eksportu i importu tabel:
- Niezależne tabele taryf dla każdej centrali
- Do każdej centrali można przypisać czterech operatorów z własnymi cennikami dla różnych typów połączeń
- Możliwość podziału doby i dni tygodnia na strefy czasowe z osobnymi taryfami: normalna, ekonomiczna i szczytowa
- Niezależne tabele świąt
- Możliwość rozliczania sekundowego kosztów połączeń
- Udostępnia na ekranie komputera za pomocą przeglądarki www informacje informacje dotyczące połączeń telefonicznych: przychodzących, wychodzących, odebranych, nieodebranych i wewnętrznych
- Możliwość wyświetlenia dodatkowych informacji: alertów systemu, logowania pracowników, czasu oczekiwania na odbiór połączenia, wybrania numeru alarmowego lub braku reakcji na budzenie
- Baza danych systemu na ok. 100 tys. wpisów
- Eksport historii połączeń i rozliczeń do pliku CSV
- Import listy kontaktów z aplikacji Communication Assistant Pro
- Możliwość korzystania z wbudowanych filtrów
- Rodzaj połączenia: wszystkie, wychodzące, odebrane, nieodebrane, inne
- Data: przed ..., po ..., przedział czasowy
- Numer wewnętrzny
- Sekcja
- Centrala
- Wspierane systemy: Windows XP Pro SP2, Windows Vista Business, Windows 7
- Dostępne wersje językowe oprogramowania: polska, angielska, francuska, hiszpańska, niemiecka, portugalska, rosyjska, ukraińska, włoska.
- Aktualna wersja oprogramowania: 1.0.5.2
- Aplikacja jest udostępniana nieodpłatnie
przy zakupie nowej centrali Panasonic
Panel klienta Call Accounting
|
W dostępności od października 2008.
Produkty powiązane: |
KX-NCP500,
KX-NCP500V,
KX-NCP500X,
KX-NCP1000,
KX-NS500,
KX-NS700,
KX-NS1000,
KX-NSX1000,
KX-NSX2000,
KX-TDA15,
KX-TDA30,
KX-TDA100,
KX-TDA100D,
KX-TDA200,
KX-TDA600,
KX-TDE100,
KX-TDE200,
KX-TDE600 |
|
|
FICEK ANNA
44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1 (boczna J. Śliwki)
tel. 32-330-49-11
faks 32-330-49-10
e - mail: kontakt z nami
|
|