|
W zakresie sprzętu Panasonic nasz serwis wykonuje:
| naprawy analogowych i cyfrowych central telefonicznych oraz serwerów VoIP (naprawy 24-godzinne i naprawy ekspresowe)  Serwis Centralny Panasonic  >> Zlecenie naprawy
|
| naprawy acesorii do central, kart wyposażeń i zasilaczy  Serwis Centralny Panasonic  >> Zlecenie naprawy
|
| naprawy analogowych, hybrydowych i cyfrowych telefonów systemowych  Serwis Centralny Panasonic  >> Zlecenie naprawy
|
| naprawy telefonów systemowych IP i SIP  Serwis Centralny Panasonic  >> Zlecenie naprawy
|
| naprawy systemowych słuchawek i stacji bazowych DECT  Serwis Centralny Panasonic  >> Zlecenie naprawy
|
| naprawy gwarancyjne telefonów bezprzewodowych DECT (obsługa door to door)  Serwis Centralny Panasonic  >> Zlecenie naprawy
|
| naprawy gwarancyjne telefonów GSM Panasonic (obsługa door to door)  Serwis Centralny Panasonic  >> Zlecenie naprawy
|
| naprawy telefonów przewodowych  Serwis Centralny Panasonic  >> Zlecenie naprawy
|
| wszelkie naprawy odpłatne telefonów stacjonarnych i bezprzewodowych. Zapewniamy pełny serwis na poziomie komponentów płyt i modułów radiowych.
|
| przeglądy, konserwacje i naprawy odpłatne telefaksów atramentowych, termicznych, termotransferowych i laserowych. Zapewniamy pełny serwis na poziomie komponentów płyt.
|
| przeglądy, programowanie oraz naprawy odpłatne analogowych i cyfrowych central telefonicznych, serwerów VoIP, kart oraz akcesoriów (naprawiamy także karty i anteny DECT, karty VoIP, ISDN BRA i PRA oraz płyty CPU i telefony IP). Wykonujemy naprawy 24-godzinne i ekspresowe*1. Prowadzimy szkolenia autoryzowane przez Panasonic z zakresu instalacji, programowania i bieżącej obsługi central telefonicznych. Wykonujemy up-grade oprogramowania i sprzętu, przystosowujemy urządzenia do nowych potrzeb. Zapewniamy pełny serwis na poziomie komponentów płyt, w tym elementów montowanych w technologii SMD i BGA. Umożliwiamy zawarcie umowy gwarantującej, w przypadku awarii sprzętu, przywrócenie łączności w ustalonym czasie.
|
| odzyskiwanie utraconego hasła, ustawień i danych konfiguracyjnych central i telefonów Panasonic.
|
|
Dotyczy napraw gwarancyjnych: W przypadku konieczności oddania do Autoryzowanego Serwisu Panasonic sprzętu, który uległ uszkodzeniu w czasie trwania gwarancji prosimy o dostarczenie wraz z urządzeniem:
- dokumentu zakupu urządzenia (data zakupu w karcie gwarancyjnej musi być zgodna z datą dokumentu zakupu
- dokładnego opisu usterki (warunki, w których występuje, na czym polega)
Bez spełnienia powyższych warunków sprzęt nie zostanie przyjęty w trybie naprawy gwarancyjnej.
W związku z prowadzeniem od 19 września 2006 przez Panasonic Polska programu
"E-gwarancja" zapraszamy do zapoznania się z odpowiednimi stronami
Oferujemy telefony, telefaksy oraz centrale (karty i moduły) zastępcze na czas naprawy. Wszelkich napraw dokonujemy w naszym serwisie.
|
Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 800-1600
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta: tel. 32-330-49-14, 518-952-150 Serwis central telefonicznych: tel. 32-330-49-15
(teraz w kolejce: 0, rozmawia: 0)
faks: 32-234 26 66; mail: Biuro Obsługi Klienta
*1 - Dzięki odpowiedniej organizacji pracy, umowom z firmami kurierskimi, doświadczeniu i zapleczu magazynowemu, czas od zgłoszenia sprzętu do naprawy w dowolnym miejscu Polski do chwili jego powrotu do klienta może nie przekroczyć kilkunastu godzin roboczych. |
FICEK ANNA
44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1 (boczna J. Śliwki)
tel. 32-330-49-11
faks 32-234 26 66
e - mail: kontakt z serwisem
|