|
W przypadku konieczności oddania do serwisu telefonu, który
uległ uszkodzeniu na gwarancji prosimy o dostarczenie wraz z urządzeniem:
- prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej (wszystkie pola muszą być wypełnione)
- dokumentu zakupu urządzenia
- dokładnego opisu usterki (warunki, w których występuje, na czym polega)
Bez spełnienia powyższych warunków sprzęt nie zostanie przyjęty
w trybie naprawy gwarancyjnej.
|
Wykonujemy naprawy gwarancyjne:
- aparatów przewodowych Euroset (Euroset 8xx i Euroset 20xx)
- aparatów ISDN: Profiset,
Gigaset 4130, Gigaset 4135, Gigaset 4110
- aparatów bezprzewodowych Gigaset:
Gigaset seria A, C, CL, S, SL, SX,
Gigaset 100, Gigaset 200, Gigaset 20xx, Gigaset 30xx, Gigaset
40xx, słuchawek Classic, Comfort, Pocket i Micro
- central DECT-ISDN (Gigaset 2060, Gigaset 3070, Gigaset
3075, Gigaset 4170)
Wykonujemy również wszelkie odpłatne naprawy poza- i pogwarancyjne telefonów
stacjonarnych SIEMENS
Prosimy o zapoznanie się z ofertą wyprzedaży elementów serwisowych.
Osoby zainteresowane pracą w naszym serwisie, zapraszamy do
zapoznania się z naszą propozycją.
|