W celu zgłoszenia usterki prosimy o wypełnienie poniższego formularza (informacja o ochronie danych osobowych). Po jego przesłaniu do Centrum Serwisowego skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszych działań. |
| Zgłaszający: | Pośrednik (sklep, salon, instalator w imieniu klienta) Użytkownik (bezpośrednio) |
Osoba/firma zgłaszająca: Adres:Imię, nazwisko klienta końcowego zgłaszającego reklamację: Adres: | |
Firma zgłaszająca: Adres odbioru dla kuriera: | |
| Osoba kontaktowa: | (niezbędne) |
| Adres e-mail: | (wskazane) |
| Czy wysłać potwiedzenie zgłoszenia? | |
| Czy wysłać wzór listu przewozowego? | |
| Telefon kontaktowy: | (niezbędny) |
Sposób dostawy do serwisu: Zwrot po naprawie nastąpi w ten sam sposób | Paczkomat InPost: wysyłka z dowolnego paczkomatu bez listu przewozowego Metoda polecana z powodu zdarzających się opóźnień w obsłudze zleceń przez kurierów Max rozmiar przesyłki to 19x38x64 cm Po akceptacji zlecenia kod zostanie przesłany SMS i mail Kurier Fedex/TNT lub InPost
|
| Godziny pracy/kontaktu: | |
Najbliższa data odbioru przesyłki lub wykonania zlecenia (dd-mm-rrrr): | |
| |
| Gwarancja (dotyczy sprzętu Panasonic)? | Warunki gwarancji |
| Numer fabryczny: | |
| Data zakupu (dd-mm-rrrr): | |
| Numer dokumentu zakupu: | |
| Dostawca (sprzedawca): | |
| Cena zakupu (brutto): | |
| Zwrot po naprawie: | Kurier (dostawa pod podany adres) Paczkomat Inpost - dbiór własny |
Wypełnienie powyższych pól jest niezbędne do otwarcia zlecenia naprawy. Podanie błędnych danych spowoduje wydłużenie procesu obsługi zlecenia. W przypadku napraw w trybie gwaracyjnym koszt przesyłki sprzętu w obie strony pokrywa serwis. Sprzęt może być wysłany na koszt serwisu wyłącznie po uzyskaniu naszej akceptacji lub na nasze zlecenie. W przeciwnym wypadku przesyłka może nie zostać odbierana. |
| |
| Urządzenie: | |
| Model urządzenia: | Lista modeli ? |
|
|
|
| Opis uszkodzenia: | |
| |
| 3 razy 3 = | (należy podać wynik, antyspam) |
| |
| |
Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r o ochronie danych osobowych wysyłając formularz wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez firmę ANNA FICEK z siedzibą w Gliwicach, przy ul. Domańskiego 1, moich danych osobowych w celu wykonania obowiązków wynikających z umowy gwarancji/zlecenia naprawy. Zostałem/am poinformowany/a o prawie wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania. |
| W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu zostanie wystawiona faktura uwzględniająca koszty obsługi zlecenia. |