|
-
Centrala
Czy do zasilania awaryjnego centrali można zastosować UPS?
Tak, ale korzystniej jest korzystać z
wbudowanego w zasilacz centrali układu zasilania awaryjnego (oprócz KX-TDA15, KX-NS1000, KX-NS700
i systemów serii KX-NCP). Układ
zasilania centrali zapewnia ładowanie akumulatorów w czasie normalnej pracy oraz zapewnia pracę
systemu przy braku zasilania
sieciowego.
Czy osoba dzwoniąca może usłyszeć muzykę w czasie oczekiwania na połączenie?
Wszystkie centrale serii KX-TDA,
KX-TDE, KX-NCP i KX-NS wyposażone
są standardowo w dwie melodie. Niezależnie od tego, do każdej z central można podłączyć własne źródło muzyki
(radio, odtwarzacz MP3 lub CD). Dodatkowo w systemach KX-NCP,
KX-TDE i KX-NS istnieje możliwość wykorzystania jako źródła muzyki
wgranych do pamięci plików .wav
Czy karty centrali można zakładać/wyjmować przy włączonym zasilaniu?
W centralach KX-TDA100D, KX-TDA100, KX-TDA200 i
KX-TDA600 oraz systemach serii KX-TDE i KX-NCP: tak. Oczywiście z wyłączeniem karty CPU,
zasilacza oraz kart BUS w KX-TDA600 lub KX-TDA620. W centralach KX-TDA15 oraz
KX-TDA30 należy wyłączyć zasilanie przed instalacją lub demontażem kart wyposażeń.
Które z central mają możliwość instalacji w
standardowej szafie 19"?
Wszystkie systemy mają możliwość
instalacji w typowych szafach teleinformatycznych, z tym że w
centralach serii KX-TDA i systemach KX-TDE
konieczny jest odpowiedni wieszak. Serwery telekomunikacyjne
serii KX-NCP i KX-NS są standardowo przeznaczone do instalacji w
szafach i nie wymagają żadnych dodatkowych elementów.
ISDN
Czy możliwe jest, by na jednej karcie ISDN BRI skonfigurowane były różne parametry dostępu (np. MSN i DDI) dla różnych łącz?
Tak, parametry łącz ustala się niezależnie dla każdego portów ISDN w programie centrali.
Na czym polega automatyczna konfiguracja łącza ISDN?
Usługa automatycznej konfiguracji pozwala prawidłowo ustalić
wszystkie parametry łącza ISDN BRI (aktywacje warstw, rodzaj dostępu, tryb TEI) znając tylko numer główny łącza.
Linie zewnętrzneCzy
można zaprogramować centralę, aby przy połączeniach lokalnych sama "dopisywała" prefiks kierunkowy
wymagany od 5 grudnia 2005r?
Oczywiście, jest to tylko odpowiednie zaprogramowanie centrali w zakresie funkcji ARS, w którą
wyposażone są wszystkie centrale Panasonic będące w naszej ofercie, również centrale analogowe.
Czy można tak ustawić centralę, aby po wybraniu jednej cyfry wybrać żądane linie zewnętrzne?
Tak, jest to tylko sprawa odpowiedniego zaprogramowania centrali. Dla uzyskania
oczekiwanego efektu można również wykorzystać funkcję ARS centrali.
Czy można zablokować aparatom wewnętrznym dostęp do określonych numerów zewnętrznych?
Tak, można można aparatom przypisać restrykcje, czyli podać, pod które numery zewnętrze lub
kierunki będzie można się dodzwonić, a pod które nie.
Numery wewnętrzne
Czy możliwe jest ograniczenie ruchu pomiędzy aparatami wewnętrznymi, czy jest możliwa rejestracja połączeń wewnętrznych?
Tak, jest obie funkcje są możliwe do realizacji.
Czy można rozliczać koszty połączeń z zastosowaniem kodów przydzielonych pracownikom?
Tak, można pracownikom przypisać specjalne kody, według których następować będzie
rozliczanie rozmów. Niezależnie, czy rozmowa została wykonana przez pracownika za swojego lub innego telefonu.
Czy połączenia przychodzące na określony aparat wewnętrzny mogą być automatycznie przekierowane na inny
aparat wewnętrzny lub linię zewnętrzną?
Tak, usługę można zrealizować na dwóch poziomach: programu centrali lub użytkownika aparatu
wewnętrznego - użytkownik może zdecydować kiedy (na jakich warunkach) połączenia przychodzące na jego aparat zostaną
automatycznie przekierowane na inne aparaty.
Ilu cyfrowa możliwa jest numeracja aparatów wewnętrznych i czy możliwe są różne plany numeracji?
Aparaty wewnętrzne mogą mieć 1-5 cyfrowe numery.
Możliwe są różne plany numeracji aparatów wewnętrznych w jednym systemie.
Czy możliwe jest uzyskanie wyświetlania numeru abonenta dzwoniącego na wewnętrznych aparatach analogowych?
Tak, ale:
- w centrali KX-TDA15 karta CLIP'a dla wewnętrznych aparatów analogowych jest wyposażeniem standardowym,
- w centralach KX-TDA30, KX-TDA600 oraz systemach serii KX-TDE należy zainstalować odpowiednie karty,
- w centralach KX-TDA100 oraz KX-TDA200 poza zainstalowaniem odpowiednich kart należy zwrócić uwagę na wersję
oprogramowania centrali,
- w centralach KX-TDA100D, platformach serii KX-NCP i serwerach serii KX-NS funkcja
CLIP jest wyposażeniem standardowym kart aparatów wewnętrznych.
-
DECT
Co to jest "hand over"?
'Hand over' jest możliwością systemu DECT polegającą na dynamicznym przenoszeniu prowadzonej rozmowy między
kolejnymi stacjami bazowymi systemu (antenami) a słuchawką bez
przerywania połączenia. Funkcję 'hand over' realizują wszystkie systemy DECT central Panasonic.
Czy słuchawka bezprzewodowa może mieć taki sam numer wewnętrzny jak telefon przewodowy?
Tak, słuchawka DECT może mieć ten sam numer wewnętrzny.
Ile jednoczesnych połączeń można prowadzić będąc w zasięgu jednej anteny ?
Anteny są 2-, 4- i 8-kanałowe. Można więc prowadzić odpowiednio 2-, 4- lub 8 jednoczesnych rozmów. W
jednej centrali mogą być równocześnie stosowane różne typy
anten:
- podłączane do portów cyfrowych,
- podłączane do portów dedykowanych kart anten DECT,
- anteny IP-DECT rejestrowane na portach wirtualnych kart.
Czy system DECT Panasonic można zastosować z centralami innych producentów?
Tak, można wykorzystać centralę z systemem DECT Panasonic z centralami innych producentów. Jednak ilość
i jakość funkcji uzyskanych przy takim podłączeniu jest nieporównywalnie niższa w stosunku do rozwiązania centrali
telefonicznej zintegrowanej z systemem DECT.
|