Historia przeglądania: | KX-TES824 |
|
KX-TES824PD - Uniwersalna centrala telefoniczna- Pojemność standardowa: 3 linie miejskie, 8 linii wewnętrznych hybrydowych
- Pojemność maksymalna: 8 linii miejskich, 24 linie wewnętrzne (w tym 16 hybrydowych i 8 analogowych)
- Wbudowana funkcja wyboru najtańszego operatora przy wykonywaniu połączeń międzystrefowych (ARS?)
Automatic Route Selection: Funkcja dostępna we wszystkich centralach Panasonic, dzięki której na podstawie numeru wybieranego przez użytkownika, godziny realizacji połączenia i tabel taryf operatorów system automatycznie wybiera linie, na których opłaty są najniższe, bądź których użycie jest w danej chwili najbardziej uzasadnione. Może być również dodany lub modyfikowany prefiks operatora oferującego najtańsze połączenia. Funkcja szczególnie użyteczna przy podłączeniu do centrali bramkek GSM lub VoIP, przy liniach zewnętrznych centrali podłączonych do więcej niż jednego operatora lub przy wykonywaniu połączeń (np. międzymiastowych) z użyciem prefiksów różnych operatorów. |
- Wbudowana obsługa komunikatów głosowych (8 komunikatów OGM?/UCD?) wraz z funkcją bezpośredniego dostępu do systemu (DISA?) i możliwością wyboru numeru wewnętrznego
OutGoing Message: przygotowane przez użytkownika komunikaty wychodzące, które mogą być wykorzystane jako powitanie dla osób dzwoniących, informacja dla oczekujących w czasie kolejkowania połączeń przy obsłudze Call Centre, alerty budzika, informacja dla dzwoniących w czasie przełączania lub zawieszenia połączenia. |
Uniform Call Distibution: Metoda przydzielania połączeń przychodzących dla aparatów wewnętrznych w grupie polegająca na równomiernym obciążeniu pracowników. Dodatkowo, w przypadku zajętości określonej liczby pracowników (lub wszystkich) istnieje możliwość ustawienia nowych połączeń przychodzących w kolejce wraz z odtworzeniem stosownych komunikatów. |
Direct Inward System Access - pozwala operatorowi systemu na nagranie komunikatów powitalnych, a abonentowi dzwoniącemu do firmy wybór żądanego numeru wewnętrznego (z aparatów z wybieraniem tonowym - DTMF). Dodatkowo w centralach cyfrowych usługa daje możliwość zdalnej zmiany niektórych cech własnego aparatu wewnętrznego, budowę wielopoziomowego systemu zapowiedzi na potrzeby wbudowanego w te centrale call centre oraz wykonywanie połączeń tranzytowych. Urządzenia serii KX-TDE, KX-NCP i KX-NS standardowo posiadają obsługę DISA, dodatkowo zintegrowaną z uproszczoną pocztą głosową. |
- Wbudowany automatyczny transfer połączeń telefaksowych
- Wbudowany routing i obsługa SMS
- Wbudowany 3-poziomowy automatyczny operator z przewodnikiem głosowym
- Możliwość instalacji karty poczty głosowej
- Wbudowana funkcja identyfikacji abonenta na wewnętrznych portach analogowych i wyświetlaczach aparatów systemowych
- Komunikaty na wydrukach i wyświetlaczach aparatów systemowych w języku polskim (9 wersji językowych?)
Dostępne wersje językowe wyświetlania komunikatów: | - angielska | - czeska | - grecka | - hiszpańska | - polska | - portugalska | - słowacka | - węgierska | - włoska |
|
- Programowanie centrali:
- Lokalnie za pomocą komputera:
- Przez łącze RS-232C komputer-centrala
- Port USB centrali
- Zdalnie za pomocą komputera przez linię telefoniczną:
- Wbudowany modem zdalnego programowania
- Lokalnie z aparatu systemowego
- Równomierne kierowanie połączeń przychodzących (UCD)
- Integracja z procesorem głosowym KX-TVM50
- Zamówienie połączenia z zajętą linią CO lub linią wewnętrzną
- Kody rozliczeniowe
- Konferencja 5 abonentów
- Systemowa książka telefoniczna na 100 numerów
- Blokowanie połączeń wychodzących i restrykcje
- Wbudowana taryfikacja
- Domofon z otwieraczem zamka na 4 obwody - opcja
- Wyjście na zewnętrzny system przywoławczy
- Zróżnicowane sygnały dzwonka?
Odpowiedni sposób zaprogramowania centrali pozwoli użytkownikowi rozróżnić rodzaj połączenia po sposobie dzwonienia aparatu. Połączenia zewnętrzne mogą być sygnalizowane np. pojedynczym sygnałem dzwonienia, wewnętrzne podwójnym, a z domofonu - potrójnym. |
- Tryb pracy dzienny/nocny/lunch
- Indywidualne blokowanie aparatu
- Budzik
- Monitorowanie pomieszczeń
- Wybieranie numeru przez podniesienie słuchawki (Hot line)
- Obsługa urządzeń zewnętrznych (domofony, źródło muzyki, system przywoławczy, RS-232, USB)
- Łatwa zmiana numeracji telefonów wewnętrznych?
Centrala dysponuje trzema planami numeracji aparatów wewnętrznych z zakresów: trzycyfrowych 100-199, 100-499 oraz dwucyfrowy 10-49. |
- Raporty taryfikacji - z połączeń wychodzących (łącznie z wyliczonym kosztem połączenia), przychodzących i nieodebranych (SMDR)
- W zestawie? : centrala, wtyki we/wy, kabel zasilający, CD z dokumentacją, E-gwarancja (2 lata?)
Potrzebujesz oryginalnych części zamiennych jak słuchawki, przewody, zasilacze, klawiatury, elementy obudowy? Skontaktuj się z naszym serwisem. |
W przypadku instalacji systemu przez naszą firmę lub współpracujących z nami instalatorów, bezpłatnie przedużamy gwarancję na sprzęt do 3 lat. |
- Wymiary (szer.*dług.*wys.): 95*368*284 mm
- Waga: 2,5 kg
- Zastąpiła poprzedni model KX-TA308 i KX-TA616 oraz KX-TEA308 i KX-TEM824
- Porównaj z serwerami VoIP KX-NS500 oraz funkcjonalnymi serwerami VoIP Yeastar S412Lite, S412 i S20
- Dostępne są karty używane
Jeśli potrzebujesz wzbogacić swoją centralę o nowe możliwości jak nagrywanie rozmów, informację o pozycji w kolejce lub linie zewnętrzne VoIP, skontaktuj się z naszymi specjalistami. Znajdziemy niezawodne i ekonomiczne rozwiązanie. |
Podana specyfikacja dotyczy najnowszej wersji oprogramowania (3.0) |
W sprzedaży od maja 2005Produkty powiązane: |
KX-A227,
KX-AT7730,
KX-T7730,
KX-T7735,
KX-T7740,
KX-TE82461,
KX-TE82474,
KX-TE82480,
KX-TE82483,
KX-TE82491,
KX-TE82492,
KX-TE82493,
KX-TE82494,
KX-TVM50 | Sprzedaż zakończona: | 2022-12-31 |
|
|
FICEK ANNA
44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1 (boczna J. Śliwki) tel. 32 330 49 11 faks 32 234 26 66
Kliknij tu i zadzwoń za darmo
e - mail: kontakt z nami
|
|